2012. január 5., csütörtök

Müzli - ami csokis-mogyorós


Először is Boldog Új Évet kívánok minden kedves Olvasómnak! Remélem mindenki újult erővel vetette bele magát 2012-be! :) Én is próbálkozom..  Bízom benne, hogy idén is sok finomságot tudok hozni Nektek, Ti pedig kedvet kaptok az elkészítésükhöz!
Az évet egy szuperül variálható házi müzli recepttel kezdem. Én ilyet is szerepeltettem a karácsonyi ajándékcsomagban. Ki-ki úgy fejleszti, bővíti, ahogy szeretné. Mogyoróval vagy mandulával, csokival vagy mazsolával, kókuszreszelékkel vagy aszalt gyümölcsökkel, vagy éppen mindegyikkel! 








250 gr pehelykeverék
125 gr méz
2 ek olaj
1 marék csokilencse
1 marék mogyoró

A sütőt 160 fokra melegítjük. Egy tálban összekeverjük a pelyhet a mézzel és az olajjal, majd sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük. Berakjuk a sütőbe kb 10 percre, de közben többször megkeverjük. Az egyetlen, amire figyelni kell, hogy nagyon hamar le tud égni a keverék, (én is jártam már így vele) úgyhogy figyelni-figyelni-figyelni! Amíg sül, addig a mogyorót megpirítjuk, majd ha kihűlt összetörjük, összevágjuk. A kihűlt mézes müzlit összekeverjük a mogyoródarabkákkal, és a csokidarabkákkal, és jól záródó üvegbe tesszük. Kész!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése